Kierownik Referatu Zagospodarowania Przestrzennego Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji
a) wykształcenie wyższe o kierunku: budownictwo lub zagospodarowanie przestrzenne;
a) obywatelstwo polskie;
b) wymagany staż pracy: w przypadku ukończenia studiów I stopnia - co najmniej 5 lat lub w przypadku ukończenia studiów II stopnia - co najmniej 4 lata;
c) pełna zdolność do czynności prawnych;
d) korzystanie z pełni praw publicznych;
e) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
g) nieposzlakowana opinia;
h) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo budowlane, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o ochronie danych osobowych wraz z aktami wykonawczymi do w/w ustaw;
i) biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office oraz oprogramowania geodezyjnego EWMAPA i EWOPIS.
Wymagania dodatkowe:
a) praca na podobnym stanowisku kierowniczym w jednostce samorządu terytorialnego,
b) komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność w działaniu, dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność,
c) zdolność organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi,
d) wysoka kultura osobista.
a) prowadzenie ewidencji obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
b) wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu działek w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
c) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
d) wydawanie zaświadczeń o zgodności zamierzonej zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub terenu z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
e) wydawanie postanowień opiniujących wstępne projekty podziału działek pod kątem zgodności podziału z miejscowym planu,
f) wydawanie decyzji zatwierdzających podział działek,
g) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy,
h) wydawanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
i) ustalanie i naliczanie w drodze decyzji opłat adiacenckich,
j) opiniowanie gminnych projektów inwestycyjnych,
k) wydawanie opinii urbanistycznych na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
l) prowadzenie procedur opracowania i zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy,
m) uczestnictwo w posiedzeniach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej w Starostwie Powiatowym w Lublinie,
n) uczestniczenie w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno- Urbanistycznej,
o) zapewnienie właściwego, zgodnego z kodeksem postępowania administracyjnego, instrukcją kancelaryjną, oraz innymi przepisami prawa wykonywania zadań Referatu Zagospodarowania Przestrzennego Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji.
a) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie (dowód osobisty lub paszport) albo oświadczenia kandydata o posiadaniu obywatelstwa;
b) list motywacyjny;
c) życiorys zawodowy (CV);
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”.
d) kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
f) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
g) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy;
Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.
Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
h) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).
a) praca biurowa przy komputerze,
b) praca w siedzibie Urzędu Gminy Niedrzwica Duża,
c) wymiar czasu pracy: pełny etat,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Zagospodarowania Przestrzennego Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji”, w terminie do dnia 28.08.2017 roku do godz. 1530 w kancelarii Urzędu Gminy Niedrzwica Duża (decyduje data wpływu do kancelarii). Postępowanie konkursowe z udziałem kandydatów odbędzie się w dniu 31.08.2017 r. o godz. 1000 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30.
W trakcie postępowania rekrutacyjnego z kandydatem przeprowadza się rozmowę kwalifikacyjną. Kandydat może zostać poddany innym technikom naboru (np. test, praktyczne sprawdzenie określonych umiejętności).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
Dodano do BIP dnia 28-07-2017 15:11:01