Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niedrzwica Duża

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża

Symbol oferty
OAD.2110.1.2019
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niedrzwica Duża
Data ogłoszenia
2019-01-03
Termin składania dokumentów
2019-01-14
Wymagane wykształcenie

a)    wykształcenie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku: wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym oraz staż pracy minimum 3 lata;

( preferowane wykształcenie wyższe o kierunkach: gospodarka nieruchomościami zagospodarowanie przestrzenne, zarządzanie i wycena nieruchomości, administracja publiczna, geodezja lub pokrewne);

Wymagania związane ze stanowiskiem

a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) pełna zdolność do czynności prawnych;
c) korzystanie z pełni praw publicznych;
d) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) nieposzlakowana opinia;
g) znajomość aktów prawnych:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
- ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne;
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
- ustawy  z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych;
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane;
- ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. księgach wieczystych;
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego;
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków;
h) umiejętność interpretacji przepisów prawa,
i) umiejętność biegłej obsługi komputera oraz biegła znajomość pakietu MS Office.
j) doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji samorządowej;
k) ukończenie służby przygotowawczej urzędnika samorządowego;
l) umiejętność obsługi programu EWOPIS i EWMAPA,
m) studia podyplomowe w zakresie wyceny, zarządzania lub obrotu nieruchomościami,
n) prawo jazdy kat. B,
o) zdolność do analitycznego myślenia, samodzielność, rzetelność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność negocjacji, zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista, odporność na stres.

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża będzie w szczególności realizowała zadania:

 

1. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami  stanowiącymi zasób gminny w tym obrót nieruchomościami w zakresie:

- sprzedaży, zamiany gruntów, oddawania w wieczyste użytkowanie i trwały zarząd;

- regulacja stanów prawnych nieruchomości;

- nabywanie do zasobu nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań własnych gminy poprzez wykup gruntów, komunalizacje, darowizny, korzystanie z prawa pierwokupu,

 

2. Naliczanie i aktualizowanie opłat za użytkowanie wieczyste gruntów i trwały zarząd,

3. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem mienia komunalnego do sprzedaży, opracowanie projektów uchwał i decyzji organów gminy,

4. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi, tj. użytkowaniem, służebnością, hipoteką,

5. Prowadzenie postępowań administracyjnych celem stwierdzenia obowiązku i naliczenia opłat planistycznych,

6. Prowadzenie postępowań administracyjnych celem stwierdzenia obowiązku i naliczenia opłat adiacenckich,

7.Prowadzenie spraw związanych z wykupem gruntów przez użytkowników wieczystych nieruchomości gminnych  oraz przekształceniem prawa  użytkowania wieczystego w prawo własności i ustalanie opłat z tego tytułu,

8. Prowadzenie spraw związanych z regulacją  stanu prawnego dróg oraz wykonanie procedur ustalania odszkodowań za grunty przejęte z mocy prawa na własność gminy,

9. Komunalizacja gruntów Skarbu Państwa- drogi gminne i wewnętrzne,

10.Przygotowanie materiałów i dokumentów dla zawarcia umów notarialnych,

11. Gospodarowanie zasobem mieszkaniowym i zasobem lokali użytkowych Gminy, najem, rozliczanie kosztów mediów, aktualizacja czynszów,

12.Remonty i drobne inwestycje, wykonywanie obowiązków zarządcy w stosunku do zasobu Gminnego ( przeglądy techniczne, utrzymywanie książek obiektów w stanie aktualności),

13.Zlecanie operatów szacunkowych nieruchomości i analiza poprawności ich wykonania,

14.Wydawanie zaświadczeń określonych przepisami prawa w zakresie działania referatu,

15 Wykonywanie obowiązków sprawozdawczych przewidzianych prawem.

Wymagane dokumenty

a) list motywacyjny;

b) życiorys zawodowy (CV);

List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.)”.

c) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie;

d) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;

e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

f) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

h) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie oraz braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę;

i) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących posiadany staż pracy. Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

dodatkowe:

a) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).

Warunki pracy

a) wymiar czasu pracy: 1 etat,

b) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,

c) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

d) zatrudnienie na okres co najmniej 6 miesięcy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony (obowiązek odbycia służby przygotowawczej dla osób, o których mowa w art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 ze zm.).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze w Referacie Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża” w terminie do dnia 14.01.2019 roku do godz. 1600 w kancelarii Urzędu Gminy Niedrzwica Duża (decyduje data wpływu do kancelarii urzędu). Osoby spełniające wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o dalszym etapie naboru.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Jaworski
Dodano do BIP dnia 03-01-2019 15:24:46