Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niedrzwica Duża

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Wieloosobowe stanowisko ds. księgowości i budżetu w Referacie Księgowości i Budżetu (1 etat)

Symbol oferty
OAD.2110.6.2020.KP
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża
Data ogłoszenia
2020-12-22
Termin składania dokumentów
2021-01-04
Wymagane wykształcenie
  1. wykształcenie wyższe o kierunkach: ekonomia, administracja lub inne, uzupełnione specjalistycznymi kursami zawodowymi w zakresie księgowości, rozliczania płac,
Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

  1. doświadczenie zawodowe: min. 1 rok w zakresie rozliczania płac,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  7. znajomość ustawy z zakresu ubezpieczeń i podatków, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy Ordynacja podatkowa,
  8. biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office, znajomość programu ZUS – Płatnik,

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  2. Predyspozycje osobowościowe: dokładność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.

 

 

Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie spraw związanych z księgowością utrzymania czystości i porządku na terenie gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi:
  2. księgowanie wpłat,
  3. prowadzenie dokumentacji i ewidencji księgowej,
  4. kontrola terminowości zapłaty należności i podejmowanie czynności egzekucyjnych,
  5. prowadzenie sprawozdawczości w ww zakresie.
  6. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą wynagrodzeń osobowych i bezosobowych oraz wynikające z tego zakresu rozliczenia podatkowe i ubezpieczeniowe oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
  7. Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
  8. Współpraca z ZUS oraz Urzędem Skarbowym w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów,
  9. Prowadzenie korespondencji związanej z zajęciami komorniczymi dot. zobowiązań gminy oraz pracowników,
  10. Terminowe naliczanie i przekazywanie do realizacji odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz przygotowywanie informacji o stanie środków na dany rok,
  11. Archiwizacja dokumentów.

Szczegółowe zadania zostaną określone w zakresie czynności.

Wymagane dokumenty
  1. CV oraz list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy,
  3. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  4. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  5. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
  6. oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
  10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie oraz braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę,
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
Warunki pracy
  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika,
  3. praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
  4. wyposażenie stanowiska pracy: komputer wraz z oprogramowaniem MS Office.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na zastępstwo na  stanowisko urzędnicze ds. księgowości i budżetu w Referacie Księgowości i Budżetu” należy składać w formie pisemnej w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Niedrzwica Duża lub przesłać na adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, Urząd Gminy Niedrzwica Duża, do dnia 4 stycznia 2021 r. do godziny 16.00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).

Uwagi
  1. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego.
  2. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
  3. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża przy ul. Lubelskiej 30.
  5. Wójt zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub w części.
  6. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 81 517 50 85 wew. 21

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agata Fryc
Dodano do BIP dnia 22-12-2020 09:58:59