Wieloosobowe stanowisko ds. księgowości i budżetu w Referacie Księgowości i Budżetu (1 etat)
- wykształcenie wyższe o kierunkach: ekonomia, administracja lub inne, uzupełnione specjalistycznymi kursami zawodowymi w zakresie księgowości, rozliczania płac,
1. Wymagania niezbędne:
- doświadczenie zawodowe: min. 1 rok w zakresie rozliczania płac,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- znajomość ustawy z zakresu ubezpieczeń i podatków, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy Ordynacja podatkowa,
- biegła obsługa komputera, w szczególności pakietu MS Office, znajomość programu ZUS – Płatnik,
- Wymagania dodatkowe:
- Predyspozycje osobowościowe: dokładność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność.
- Prowadzenie spraw związanych z księgowością utrzymania czystości i porządku na terenie gminy w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi:
- księgowanie wpłat,
- prowadzenie dokumentacji i ewidencji księgowej,
- kontrola terminowości zapłaty należności i podejmowanie czynności egzekucyjnych,
- prowadzenie sprawozdawczości w ww zakresie.
- Prowadzenie spraw związanych z wypłatą wynagrodzeń osobowych i bezosobowych oraz wynikające z tego zakresu rozliczenia podatkowe i ubezpieczeniowe oraz sprawozdawczość w tym zakresie,
- Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- Współpraca z ZUS oraz Urzędem Skarbowym w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów,
- Prowadzenie korespondencji związanej z zajęciami komorniczymi dot. zobowiązań gminy oraz pracowników,
- Terminowe naliczanie i przekazywanie do realizacji odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz przygotowywanie informacji o stanie środków na dany rok,
- Archiwizacja dokumentów.
Szczegółowe zadania zostaną określone w zakresie czynności.
- CV oraz list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie oraz braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer wraz z oprogramowaniem MS Office.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na zastępstwo na stanowisko urzędnicze ds. księgowości i budżetu w Referacie Księgowości i Budżetu” należy składać w formie pisemnej w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Niedrzwica Duża lub przesłać na adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, Urząd Gminy Niedrzwica Duża, do dnia 4 stycznia 2021 r. do godziny 16.00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego.
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
- Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża przy ul. Lubelskiej 30.
- Wójt zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub w części.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 81 517 50 85 wew. 21
Dodano do BIP dnia 22-12-2020 09:58:59