Wieloosobowe stanowisko ds. księgowości i budżetu w Referacie Księgowości i Budżetu (1 etat)
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia,
- doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w zakresie księgowości,
- predyspozycje osobowościowe: dokładność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność,
- znajomość aktów prawnych: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,
- biegła obsługa komputera w tym pakietu MS Office.
- kontrola przyjmowanych dokumentów księgowych pod względem ich prawidłowości i kompletności,
- ewidencja i przygotowywanie płatności Urzędu Gminy w formie przelewowej, gotówkowej oraz terminowe regulowanie zobowiązań,
- dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wprowadzanie danych księgowych do programu komputerowego,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania związanych z zakresem zadań Działu Skarbnika,
- rozliczanie opłaty targowej,
- sporządzanie informacji do sprawozdawczości z wykonania planu wydatków budżetowych dotyczących opłat za zezwolenia alkoholowe,
- bieżąca weryfikacja sald kont księgowych,
- przeksięgowywanie na koniec miesiąca sprawozdań innych jednostek budżetowych gminy,
- przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
- list motywacyjny,
- CV,
- kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie oraz braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- wyposażenie stanowiska pracy: komputer wraz z oprogramowaniem MS Office.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze wieloosobowe stanowisko ds. księgowości i budżetu w Referacie Księgowości i Budżetu” należy składać w formie pisemnej w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Niedrzwica Duża lub przesłać na adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, Urząd Gminy Niedrzwica Duża, do dnia 31 marca 2021 r. do godziny 15.30 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).
- Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego.
- Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
- Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża przy ul. Lubelskiej 30.
- Wójt zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub w części.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 81 517 50 85 wew. 21
Dodano do BIP dnia 17-03-2021 15:54:28