Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niedrzwica Duża

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa i inwestycji w Referacie Usług Komunalnych i Ochrony Środowiska

Symbol oferty
OAD.2110.6.2021.KP
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża
Data ogłoszenia
2021-05-05
Termin składania dokumentów
2021-05-21
Wymagane wykształcenie

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo ogólne lub budownictwo drogowe,
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. doświadczenie zawodowe: min. 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej przy wykonywaniu pokrewnych czynności,
  2. predyspozycje osobowościowe: zdolność do analitycznego myślenia, samodzielność, rzetelność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność negocjacji, zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista, odporność na stres, nieposzlakowana opinia,
  3. umiejętności zawodowe:
  • znajomość aktów prawnych: ustawa o samorządzie gminnym; ustawa kodeks postępowania administracyjnego; ustawa prawo budowlane i rozporządzenia wykonawcze; ustawa o drogach publicznych i rozporządzenia wykonawcze; rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  1. inne: prawo jazdy kat. B.
Zakres obowiązków
  1. zapewnienie właściwego przygotowywania inwestycji pod względem formalno-prawnym w zakresie budowy, przebudowy, remontu:
  • dróg,
  • oświetlenia drogowego,
  • obiektów kubaturowych,
  • innych budowli, budynków i związanych z nimi elementów,
  1. opracowywanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie rozwoju Gminy – poprzez planowanie, zapewnienie realizacji, koordynowanie i rozliczanie inwestycji przy współpracy merytorycznych komórek organizacyjnych Urzędu Gminy,
  2. opracowywanie rocznych i wieloletnich programów inwestycyjnych Gminy, w tym w zakresie niezbędnym do uchwalenia budżetu Gminy,
  3. współdziałanie z Referatem Księgowości i Budżetu w zakresie zapewniającym prawidłowe wykonanie budżetu Gminy w zakresie inwestycji,
  4. zapewnienie właściwego przygotowania inwestycji: przygotowanie właściwych zezwoleń, opinii i uzgodnień wymaganych przepisami ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, przepisami ochrony środowiska oraz innymi niezbędnymi do ich realizacji,
  5. monitorowanie realizacji inwestycji, kontrola i nadzór nad realizacją umów w sprawie wykonania inwestycji na podstawie zlecenia Gminy, sporządzanie protokołów odbiorów, załatwianie spraw w zakresie powoływania inspektorów nadzoru inwestorskiego,
  6. udział w pracach związanych z przygotowaniem specyfikacji przetargowych i umów na prace zlecane przez Gminę z zakresu stanowiska,
  7. zapewnienie właściwego przygotowywania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla potrzeb przetargowych,
  8. wykonywania innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny,
  2. CV,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  5. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  6. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
  7. oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
  11. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie oraz braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę,
  12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
Warunki pracy
  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. bezpośredni kontakt z interesantem,
  4. wyjazdy w teren,
  5. wyposażenie stanowiska pracy: komputer wraz z oprogramowaniem MS Office.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. budownictwa i inwestycji w Referacie Usług Komunalnych i Ochrony Środowiska” należy składać w formie pisemnej w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Niedrzwica Duża lub przesłać na adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, Urząd Gminy Niedrzwica Duża, do dnia 21 maja 2021 r. do godziny 15.30 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).

Uwagi
  1. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego.
  2. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
  3. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża przy ul. Lubelskiej 30.
  5. Wójt zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub w części.
  6. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 81 517 50 85 wew. 21

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Agata Fryc
Dodano do BIP dnia 05-05-2021 14:58:07