Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niedrzwica Duża

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Wolne stanowisko urzędnicze ds. dowodów osobistych w Referacie Spraw Obywatelskich

Symbol oferty
OAD.2110.2.2023.KP
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża
Data ogłoszenia
2023-03-13
Termin składania dokumentów
2023-03-23
Wymagane wykształcenie

wykształcenie (charakter lub typ szkoły): wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunkach: prawo lub administracja

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. staż pracy, doświadczenie zawodowe: 3 lata w administracji samorządowej,
  2. predyspozycje osobowościowe: zdolność do analitycznego myślenia, samodzielność, rzetelność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi klienta, zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista, odporność na stres,
  3. znajomość aktów prawnych: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  4. umiejętność biegłej obsługi komputera oraz biegła znajomość pakietu MS Office,
  5. inne: specjalistyczne przygotowanie (np. szkolenie, kurs) uprawniające do prowadzenia archiwum zakładowego,
  6. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  7. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  8. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. staż pracy, doświadczenie zawodowe: preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji archiwum zakładowego.
Zakres obowiązków
  1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych,
  2. wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem Archiwum Zakładowego,
  3. prowadzenie spraw komisji Rady Gminy zgodnie z instrukcja kancelaryjną,
  4. obsługa organizacyjno-techniczna komisji Rady Gminy, w tym:
    1. przygotowywanie materiałów dla członków komisji Rady Gminy,
    2. powiadamianie o posiedzeniach komisji Rady Gminy,
    3. sporządzanie protokołów i przekazywanie zatwierdzonych protokołów do publikacji na stronie BIP,
  5. dokonywanie czynności związanych z potwierdzaniem profilu zaufanego,
  6. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny,
  2. CV,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  5. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  6. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
  7. oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
  11. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie oraz braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę,
  12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
Warunki pracy
  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. wyposażenie stanowiska pracy: komputer wraz z oprogramowaniem MS Office,
  4. fizyczne warunki pracy: praca o charakterze administracyjno-biurowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. dowodów osobistych w Referacie Spraw Obywatelskich” należy składać w formie pisemnej w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Niedrzwica Duża lub przesłać na adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, Urząd Gminy Niedrzwica Duża, do dnia 23 marca 2023 r. do godziny 15.30 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).

Uwagi
  1. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego.
  2. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
  3. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża przy ul. Lubelskiej 30.
  5. Wójt zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub w części.
  6. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 81 517 50 85 wew. 21
Załączniki
  • pdf 0,53 MB pobrano: 15 razy
  • docx 13,8 KB pobrano: 8 razy
  • docx 13,6 KB pobrano: 5 razy
  • docx 13,4 KB pobrano: 7 razy
  • docx 14,6 KB pobrano: 5 razy
  • pdf 137 KB pobrano: 101 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Jaworski
    Dodano do BIP dnia 13-03-2023 14:49:38