Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Niedrzwica Duża

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Referacie Usług Komunalnych i Ochrony Środowiska

Symbol oferty
OAD.2110.7.2023.KP
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Niedrzwica Duża ul. Lubelska 30 24-220 Niedrzwica Duża
Data ogłoszenia
2023-11-30
Termin składania dokumentów
2023-12-12
Wymagane wykształcenie
  1. wykształcenie (charakter lub typ szkoły): wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunkach: administracja,
Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. staż pracy, doświadczenie zawodowe: 2 lata stażu pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
  2. predyspozycje osobowościowe: zdolność do analitycznego myślenia, samodzielność, rzetelność, dokładność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność negocjacji, zdolności organizacyjne, wysoka kultura osobista, odporność na stres,
  3. znajomość aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  4. umiejętność biegłej obsługi komputera oraz biegła znajomość pakietu MS Office,
  5. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  7. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. nieposzlakowana opinia.
Zakres obowiązków
  1. wykonywanie czynności związanych z pozyskiwaniem środków z zewnętrznych źródeł finansowania, tj. środków pozabudżetowych, w tym z Unii Europejskiej, w szczególności:
  2. monitorowanie naborów wniosków o dofinansowanie zadań gminy,
  3. opracowywanie wniosków o dofinansowanie,
  4. monitorowanie i ewaluacja realizowanych projektów,
  5. rozliczenie z otrzymywanych dotacji realizowanych projektów,
  6. sporządzanie sprawozdań z realizowanych projektów zgodnie z obowiązującymi procedurami i wytycznymi,
  7. nadzór nad płatnościami dokonywanymi w ramach projektów zgodnie z budżetem i harmonogramem,
  8. kontrola dokumentacji potwierdzających kwalifikowalność wydatków ramach projektu,
  9. gromadzenie i archiwizacja własnej dokumentacji związanych z realizacją projektów, w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo,
  10. umieszczanie obowiązujących logotypów i symboli UE na dokumentach dot. zadań realizowanych w ramach projektów, w tym: materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informatycznych i szkoleniowych oraz sprzęcie finansowanym w ramach projektów zgodnie z zasadami określonymi w treści wytycznych dotyczących oznaczenia projektu,
  11. przedstawienie na wezwanie Instytucji Wdrażających, Lidera Partnerstwa wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektów w terminie określonym w wezwaniu,
  12. współdziałanie z Referatem Księgowości i Budżetu w zakresie zapewniającym prawidłowe wykonanie zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
  13. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych w ramach prac prowadzonych na zajmowanym stanowisku.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny,
  2. CV,
  3. kwestionariusz osobowy,
  4. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
  5. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
  6. kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
  7. oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
  11. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie oraz braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę,

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,

Warunki pracy
  1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
  2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  3. wyposażenie stanowiska pracy: komputer wraz z oprogramowaniem MS Office,
  4. fizyczne warunki pracy: praca o charakterze administracyjno-biurowym,

bezpośredni kontakt z interesantem

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych w Referacie Usług Komunalnych i Ochrony Środowiska” należy składać w formie pisemnej w zamkniętych kopertach w siedzibie Urzędu Gminy Niedrzwica Duża lub przesłać na adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, Urząd Gminy Niedrzwica Duża, do dnia 12 grudnia 2023 r. do godziny 15.30 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu lub data złożenia w Urzędzie).

Uwagi
  1. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu oraz złożonych za pomocą profilu zaufanego.
  2. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o kwalifikacji do poszczególnych etapów.
  3. Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Niedrzwica Duża przy ul. Lubelskiej 30.
  5. Wójt zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub w części.
  6. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 81 517 50 85 wew. 21

 

Załączniki
  • docx 13,4 KB pobrano: 6 razy
  • docx 13,8 KB pobrano: 5 razy
  • docx 14,6 KB pobrano: 4 razy
  • docx 13,6 KB pobrano: 2 razy
  • pdf 0,62 MB pobrano: 28 razy
  • pdf 0,64 MB pobrano: 6 razy
  • pdf 142 KB pobrano: 85 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mariusz Jaworski
    Dodano do BIP dnia 30-11-2023 15:12:49